دستگاه Hplc دستگاهی برای جداسازی، استخراج، شناسایی و آنالیز و تشخیص مقدار و نوع عناصر موجود در یک ماده می‌باشد. این دستگاه کاربردهای بسیار زیادی در صنایع داروسازی، بیوتکنولوژی، آب و فاضلاب، پزشکی و غیره دارد. این دستگاه به دلیل این که کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف دارد، باید در هنگام خرید این دستگاه بسیار دقت کرد. به دلیل قیمت بالای این دستگاه‌ها باید در هنگام خرید اطلاعات کافی از ماده مورد آنالیز داشت زیرا اطلاعات کافی در مورد ماده به شما کمک خواهد کرد دستگاه متناسب با نیاز آزمایشگاه و ماده مورد آنالیز خود تهیه کنید.

توجه به نیاز در مورد دستگاه کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا

در هنگام خرید دستگاه کروماتوگرافی مایع با کاربرد بالا، حتماً باید به نوع آنالیز و ماده یا موادی که تحت آنالیز قرار می‌گیرند، توجه کرد تا دستگاه بر اساس آن تهیه شود. تهیه دستگاه اشتباه باعث ضرر مالی بسیار بزرگ می شود.

توجه به نیاز ها برای انتخاب دستگاه Hplc

انتخاب دستگاه بر اساس برند

اینکه دستگاه Hplc که تهیه می کنید از چه برندی باشد نیز اهمیت بسیاری دارد. برندهای مطرح موجود در بازار که در زمینه که در زمینه تولید دستگاه های Hplc فعالیت می‌کنند شیمادزو، آرورا، آجیلنت و غیره می باشند که بسیار معتبر می باشند و دارای خدمات پس از فروش بسیار عالی برای رفاه حال مشتریان خود می باشند.

توجه به کاربرد دستگاه Hplc با توجه به صنعت مورد نظر

صنایع مختلف به دلیل کاربردهای متفاوتی که دستگاه کروماتوگرافی مایع برای آنها دارد، باید این دستگاه را تهیه کنند. برای مثال برای صنایع دارویی باید دستگاه Hplc را تهیه کرده که در زمینه جداسازی و تشخیص پروتئین و ترکیبات آلی علی الخصوص داروها و انجام آنالیزهای تعیین غلظت دارو عالی عمل می‌کند را تهیه کنند. در پزشکی و ژنتیک دستگاهی جهت مقایسه ساختارهای پروتئین های مختلف، آنالیز پروتئین انتخاب و تهیه می‌شود.

صرفه جویی در وقت و هزینه با انتخاب دستگاه hplc مناسب

با توجه به اینکه امروزه در این دنیای مدرن، زمان مسئله بسیار مهمی باشد و اینکه در زمان کم و بالاترین سرعت به بهترین نتیجه دست پیدا کرد، فلذا باید برای صرفه جویی در وقت و هزینه ها، دستگاه Hplc را انتخاب و تهیه کرده که در کوتاه‌ترین زمان آنالیز های بسیاری را با دقت و حساسیت بالا انجام دهد. علاوه بر آن انرژی کمتری مصرف کند یا به طور کلی بازدهی بالایی داشته باشد.

دقت و حساسیت بالا دستگاه کروماتوگرافی مایع

در هنگام تهیه دستگاه Hplc برای آزمایشگاه مورد نظر یا آنالیز خود توجه داشته باشید که این دستگاه دقت و حساسیت لازم را برای آنالیز شما داشته باشد.

خدمات پس از فروش و پشتیبانی مناسب از دستگاه Hplc

پس از استفاده طولانی از دستگاه Hplc و انجام آنالیزهای فراوان ممکن است دستگاه دچار نقص شود یا نیاز به لوازم جانبی جدیدی داشته باشد. در این صورت اگر دستگاه را از برندهای موجه بازار تهیه کرده باشید، این برندها خدمات پس از فروش از قبیل تعمیرات و ارسال قطعات جانبی مورد نیاز شما را انجام خواهند داد. همچنین شرکت ری نور آزما به عنوان نمایندگی برند های شیمادزو و اجیلنت تعمیرات، نقص یابی و تعویض قطعات جانبی را توسط مهندسان فنی و با تجربه خود انجام خواهد داد.

خدمات پس از فروش مناسب برندها از دستگاه های Hplc